Support



Siden vores hensigt er at have det bedste produkt til den bedste pris i Danmark, så har vi selvfølgelig brug for at koncentrere os om det der er vigtigst for vores nuværende og kommende kunder - nemlig konstant udvikling af WEB U. For at vi kan holde prisen nede, på et normalt dyrt produkt, så skærer vi ind til benet på følgende punkter:
  • vi har ikke telefon support
  • vi har ikke fysisk butik
  • vi tager ikke på kundebesøg
  • vi bruger nyeste teknologi så trafik-, energi- og lager-priser holdes lave


Det betyder du skal bruge bestemte kanaler for at få løst eventuelle problemer du måtte støde ind i til dagligt. Her er dine muligheder som du bør gennemgå i nævnte rækkefølge ved problemer:
  • læs de relevante sider for de elementer du har problemer med
  • brug kontakt-formen, eller e-mail. Vi svarer ofte indenfor minutter og typisk indenfor timer


Checker du i den rækkefølge har du størst mulighed for at finde relevante svar. Skriver du til os via formularen og vi først svarer nogle timer efter, kunne du måske allerede have fundet svaret selv ved at kikke på siderne. Vi vil helst ikke være kilden til din frustration.
15. december 2015 23:02:53
Copyright ©2009-2024 WEB U. Alle rettigheder forbeholdes. Materialet på hjemmesiden må ikke gengives uden tilladelse, jævnfør lov om ophavsret.
WEB U er CMS delen af neoHYPIA
desktop : includecount=0 : private : http://www.webu.dk http://www.webu.co : TLS: 0
X
bofh